FAQ

Czas wysyłki

Przy każdym produkcie zaznaczony jest przybliżony czas wysyłki, który w przypadku formy płatności "Przedpłata na konto bankowe" lub "PayU - płatność online" liczony jest od chwili zaksięgowania wpłaty za zamówiony towar na koncie firmy "Grupa Beautica".


Czas wysyłki na karcie produktu podawany jest dla jednej sztuki. Jeśli zamówienie obejmuje większą liczbę sztuk może się zdarzyć, że w chwili obecnej nie posiadamy takiej ilości na magazynie.

Czas wysyłki może się w takiej sytuacji wydłużyć o czym Klient zostanie poinformowany drogą elektroniczną lub telefoniczną.


Towar niedostępny

Gdy na karcie produktu pojawi się informacja "Produkt niedostępny" oznacza to, że towaru nie można w tej chwili zamówić. Nie posiadamy go w tej chwili na magazynie i/lub nie mają go nasi dostawcy. Nie możemy zagwarantować, że ta pozycja ponownie pojawi się w sprzedaży.


Czas dostawy

Na terenie Polski przesyłki dostarcza firma kurierska "DHL Parcel" natomiast poza granicami Polski firma kurierska "TNT". Czas dostawy zależy od przewoźnika, rodzaju przesyłki i adresu odbiorcy. Na terenie Polski jest to zwykle 1-2 dni robocze od momentu nadania paczki. Poza granicami Polski 4-5 dni robocze od momentu nadania paczki.


Firma "Grupa Beautica"  nie ma wpływu na konkretną godzinę dostarczenia przesyłki przez firmą kurierską. W momencie zmiany statusu zamówienia na "Zakończony", czyli w dniu przekazania paczki Kurierowi, Klient otrzymuje wiadomość e-mail z numerem listu przewozowego oraz nazwą firmy kurierskiej w celu samodzielnego śledzenia przesyłki.


Firma kurierska ma obowiązek poinformować Klienta poprzez wiadomość SMS, na numer podany podczas składania zamówienia o dniu i godzinie dostarczenia przesyłki.


Czas dostawy może wydłużyć się z powodu nieobecności Klienta pod wskazanym w zamówieniu adresem. W takim przypadku Kurier ma obowiązek zostawienia AWIZO w miejscu dostarczenia przesyłki lub wysłać je w wiadomości SMS. 


Koszt dostawy


Dostawa na terenie Polski


Koszt wysyłki zamówionego Towaru uzależniony jest od formy płatności. 

W przypadku wybrania formy płatności "Przedpłata na konto bankowe" lub "PayU" koszt wysyłki wynosi 11 zł. *

W przypadku wybrania formy płatności "Pobranie" koszt wysyłki wynosi 12,50 zł. *

*Ceny dotyczą przesyłek do 31,5kg.


 Dostawa poza granicami Polski


Koszt wysyłki zamówionego towaru na terenie poza granicami Polski uzależniony jest od kraju wysyłki oraz łącznej wagi zamówionych Produktów.


W przypadku zamówień wysyłanych do krajów członkowskich UE koszty te zostaną wyraźnie wskazane podczas procesu składania Zamówienia. W przypadku wysyłki poza kraje członkowskie UE dokładne koszty zostaną skalkulowane i przesłane Klientowi do akceptacji po złożeniu zamówienia.


Poza granice Polski realizujemy wysyłki przesyłek do 30 kg. Jeżeli łączna waga produktów dodanych do koszyka przekroczy 30 kg sklep automatycznie doliczy koszt kolejnej paczki. 



W celu sprawdzenia ostatecznej kwoty dostawy należy dodać wszystkie produkty do koszyka oraz wybrać formę płatności. Zobaczysz wtedy dokładnie wyliczone koszty transportu. 


Formy płatności

 

Płatność przy odbiorze (za Pobraniem)

Zapłata gotówką kurierowi przy odbiorze zamówienia.  Firma "Grupa Beautica" zastrzega sobie prawo dodatkowej weryfikacji telefonicznej przy zamówieniach tego typu.

 

Przelew na konto bankowe (Przedpłata) 

Forma płatności dla Klientów preferujących samodzielne logowanie się do banku internetowego, wizytę w placówce banku lub poczty.

Po złożeniu zamówienia z formą płatności "Przedpłata" w wiadomości e-mail z potwierdzeniem zamówienie Klient otrzymuje nr rachunku bankowego, na które należy przelać kwotę za zamówione Towary wraz z kosztem wysyłki.

Z chwilą zaksięgowania wpłaty na rachunek firmy "Grupa Beautica" zamówienie jest przekazywane do realizacji.

Informujemy jednocześnie, iż nie realizujemy wysyłki zamówionych Produktów na podstawie przesłanego potwierdzenia przelewu.

 

Płatność on-line 

Przelew dokonywany za pośrednictwem operatora płatności internetowych PayU S.A. z siedzibą w Poznaniu (adres: Grunwaldzka 182, 60-166 Poznań), wpisanej do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań - Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000274399, NIP 779-23-08-495.

Z chwilą potwierdzenia skutecznego dokonania płatności zamówienie jest przekazywane do realizacji. W przypadku wystąpienia problemów z płatnością on-line prosimy o kontakt z działem sprzedaży marki NaiLac w celu informacji o dalszym postępowaniu.



Jak wygląda przygotowanie przesyłki?


Po złożeniu zamówienia, produkty są kompletowane, pakowane i wydawane kurierowi, który transportuje je do sortowni firmy kurierskiej.

W momencie wydania paczki kurierowi otrzymasz wiadomość e-mail z numerem listu przewozowego oraz linkiem, dzięki któremu sprawdzisz, gdzie aktualnie znajduje się Twoja przesyłka.

Funkcja śledzenia przesyłki zostaje uruchomiona w momencie opuszczenia przez paczkę sortowni.

Zazwyczaj musi upłynąć ok 24 godzin, a w wyjątkowych przypadkach nawet 48 godzin, aby link do strony DHL Parcel zaczął działać.


Link do śledzenia przesyłek krajowych: http://www.dhl.com.pl/sledzenieprzesylkikrajowej/

Link do śledzenia przesyłek międzynarodowych: https://www.tnt.com/express/pl_pl/site/home/applications/tracking.html


Powiadomienie przez firmę kurierską DHL Parcel


Dzień przed dostarczeniem paczki otrzymasz SMS od firmy kurierskiej z powiadomieniem o terminie dostarczenia przesyłki.

W dzień doręczenia paczki otrzymasz SMS od firmy kurierskiej z przewidywanym czasem doręczenia przesyłki oraz ewentualną kwotą do opłacenia.